mspellis097

Alla inlägg den 22 april 2014

Av Msp Ellis - 22 april 2014 20:48

jag har glömt att avsluta min tävling.. Men det finns fortfarande inga tävlande som var med... Jag menar det blir ingen tävling utan er! :/ Men vi fortsätter med tävlingen tills 4 maj. Jag ska se till så att några kollar in min blogg. Jag skriver väll en såndär sak i ''rampljuset'' ;D Hoppas att några reagerar på det ^^ Jag ska ha bara en header tävling sedan, den headern jag har nu är jag appsolut inte nöjd med så att jag får göra en ny någon annan dag ;* Men i vilket fall ska jag bevisa hur jag redigerar mina bilder t.ex domma två:      Jag blev i alla fall jätte nöjd, men det kommer en video på den senaste bilden nu så kolla in och njut:  Jag filmar som vanligt med Bandicam.com om ni undrar hur jag snabbar upp videon så snabbar jag upp den med Movie maker. *-* Om ni inte får ladda ner saker så vet jag inte hur ni ska snabba upp videon.. Men i alla fall så hittade jag en jätte fin bild kolla: 

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om.. Jag är lite dålig på att komma på saker, om ni inte redan har märkt det.. Men igår så var jag med mamma, pappa och min syrra på hofsnäs <3 ;* Det var jätte kul. Och vi gick en halv mil o.o Jag avslutar detta inlägget med ännu en fin bild som jag gjorde nyss ^^

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ella097 här, bloggar om allt möjligt. ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja! DEN ÄR SÅ BRA!
 Ja, den är vell bra?
 Ja, jag kollar in den ibland..
 Nja, asså du bloggar inte så ofta..
 Nej.. Du är inte bra.
 Nej, Kollar aldrig in annars!
 NEJ, ALDRIG I MITT LIV!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bakgrunden :)

Musenpekare :)

Trail Of Waving Hearts

Random xD


Ovido - Quiz & Flashcards