mspellis097

Direktlänk till inlägg 11 februari 2014

Hey :D ^-^

Av Msp Ellis - 11 februari 2014 11:46

Hej ^^ Nu så har jag gjort en 2 nya videor, igen xD Kolla: TACK LVL 17 OCKSÅ ;** ( Videon jag visade där <.< gjorde jag igår? ) Denna videon gjorde jag idag:  Musiken till båda videorna: Frozen - Let it go Swedish, videon jag tog musiken ifrån kommer här: Okej, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, jag mst komma på något mer o.o Jo, asså bloggplatsen har blivit lite ''._.'' För om jag skriver en blogg jag vill ska komma upp i ett nytt fönster så kommer det bara upp, felaktig kontroll summa? O.O Men snart ska jag åka till min kompis ;* Hon heter Ida! ^^ Hennes msp gubbe: Taylor 8. Hon är inte inne så ofta men iallafall, jag är inne så ofta jag kan på Ella097 ;D Men om jag kan så ska jag försöka att blogga lite hos henne också, om vi kommer vara inne då såklart ;)) Annars blir det ganska svårt, för jag har inget internet på mobilen, bara på mc o.o För dom har gratis xD Fast då kan jag ju bara blogga på min blogg på blogg.se Alltså denna: Mspellis.blogg.se Kolla in den, om det inte går så sök på den. Men nu ska jag äta frukost vi ses senare ^-^   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Msp Ellis - 22 april 2014 20:48



jag har glömt att avsluta min tävling.. Men det finns fortfarande inga tävlande som var med... Jag menar det blir ingen tävling utan er! :/ Men vi fortsätter med tävlingen tills 4 maj. Jag ska se till så att några kollar in min blogg. Jag skriver väl...

Av Msp Ellis - 16 april 2014 09:56


Heej allihop. Jag har vart inne på ''glitter'' sidan igen xD Men i alla fall så hittade jag en jätte fin bild igen titta: Haha, Jag var bara tvungen att skriva med de
nna texten från ''glitter'' sidan. Jag vet inte riktigt vad jag sk...

Av Msp Ellis - 13 april 2014 15:46


Hej alla! Jag har både bra och dåliga nyheter    JAG KANSKE INTE KAN FORTSÄTTA BLOGGA     OCH JAG HAR EN NY HEJDÅ SKYLT    Kolla in denna:   Aja nu ska jag skypa med mina kompisar och så men byee ;***   ...

Av Msp Ellis - 13 april 2014 09:28


Heej alla! Nu ska jag ha en liten TÄVLING ♥ Kolla denna bilden, tycker den blev snygg faktiskt ;D   Men jag ska gå ut nu så vi ses väll någon annan gång ;* BYEE ALLA ♥   ...

Av Msp Ellis - 15 mars 2014 09:00

Hej. Nu är del LÖRDAG ;D Värsta bästa dagen likom xD Nej jag skojja o.o Men jag blev utkastad från en blogg bara för att jag och 2 tjejer på den bloggen började bråka. Jag bah ''HAAHAHAHA OMG!'' Jag typ skaratta ihjäl mig. Jag nämner inte namn på tje...

Presentation


Ella097 här, bloggar om allt möjligt. ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja! DEN ÄR SÅ BRA!
 Ja, den är vell bra?
 Ja, jag kollar in den ibland..
 Nja, asså du bloggar inte så ofta..
 Nej.. Du är inte bra.
 Nej, Kollar aldrig in annars!
 NEJ, ALDRIG I MITT LIV!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bakgrunden :)

Musenpekare :)

Trail Of Waving Hearts

Random xD


Ovido - Quiz & Flashcards