mspellis097

Alla inlägg under mars 2014

Av Msp Ellis - 15 mars 2014 09:00

Hej. Nu är del LÖRDAG ;D Värsta bästa dagen likom xD Nej jag skojja o.o Men jag blev utkastad från en blogg bara för att jag och 2 tjejer på den bloggen började bråka. Jag bah ''HAAHAHAHA OMG!'' Jag typ skaratta ihjäl mig. Jag nämner inte namn på tjejerna eller någontng. Men japp. Men jag kommer att börja blogga oftare i alla fall. Nu har jag bara 3 bloggar. Jag slipper den 4 ^^ Kolla in min blogg som jag har med min kompis JULIA ♥ (Klicka här) Om ni klickar där borta så kommer bloggen upp i ett nytt fönster ;D Kolla min andra blogg som jag kanske kommer blogga på oftare en denna: Klicka. Den kommer också komma upp i ett nytt fönster. Men jag vet typ inte vad jag ska göra för det är typ 1 timme kvar innan någon av mina kompisar får komma ut (Jag får inte häller gå ut innan klockan 10) c: Men det är för att jag är typ ute hela dag och då blir jag väldigt kall.. Och sen så kommer jag typ inte in och när jag väl kommer in så tycker jag att det blir för varmt ( Vet inte hur man ska förklara) Men aja.. Jag ska typ spela lite msp och så ska jag kolla instagram och lite sånadär saker.. Jag heter LifeByHanna1 på instagram. Men byeee alla :*   

Av Msp Ellis - 1 mars 2014 19:59

  Asså det är så svårt att beskriva kärlek. Men jag älskar dig så mkt.. Du är allt hos mig. Hoppas du förstår mig. Jag kommer alltid att gilla dig. Du är mitt allt. Det måste du veta.. :/ Jag kan sitta här och skriva 1000 ord. Men dom orden beskriver inte dig. Du är allt du är min vän. Det kommer inte bli mer men jag kan ju hoppas. Vi var bästisar sen vi var små ( 5 år ) Och sen denna sommaren i augusti så slitrades allt. Jag gillade dig för mkt.. Och min kompis frågade men du sa nej.. Jag visste det redan innan men efter det skämdes jag som fan.  

Presentation


Ella097 här, bloggar om allt möjligt. ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja! DEN ÄR SÅ BRA!
 Ja, den är vell bra?
 Ja, jag kollar in den ibland..
 Nja, asså du bloggar inte så ofta..
 Nej.. Du är inte bra.
 Nej, Kollar aldrig in annars!
 NEJ, ALDRIG I MITT LIV!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bakgrunden :)

Musenpekare :)

Trail Of Waving Hearts

Random xD


Ovido - Quiz & Flashcards