mspellis097

Direktlänk till inlägg 8 februari 2014

Hej, längesen? o.o

Av Msp Ellis - 8 februari 2014 11:26

Hej alla där ute *-* Nu var det ganska längesen som jag faktiskt bloggade, så jag passar på medans jag kan, imorgon ska jag rida om jag kan ( Är sjuk idag ) ;/ Hoppas jag snart blir frisk ._. Har vart sjuk nu i 2 dagar :/ Japp ;_; Så sjukt irriterad ._. Sen så blev jag sjukt nöjd med hedern som Taranée gjorde åt mig ;* Och jag delar en blogg med henne och hennes tvilling syster kolla in den. Klicka här ♥ <-- Okej, men klicka där det är understrycket.. Och jag bloggar så ofta jag kan, jag har väldigt mkt läxor, men nu är det ju LOV ☼  Fast det är inte kul att vara sjuk när nån skriver till en ( Eller ringer ) Och bara ''Vill du vara med mig'' så är man tvungen att säga att man är sjuk liksom ,_, Men jag har skrivit en liten berättelse som kanske kommer ut i nästa inlägg jag skriver... Nästa inlägg kommer om några dagar, ja i vilket fall, jag har engelska, matte, och lite läxor att öva på nu under lovet C: Så jag kanske inte hinner blogga så mycket endå... ;/ Men här kommer lite bilder på vad en snäll tjej skrev till mig:           Jag blev så sjukt glad ♥ Älskar dig tiffy ;* Har alltid velat träffa en person som dig ^-^ Babe ♥ Jag vet att du kanske tycker att jag över riagerar men har alltid velat ha huvudrollen *-* Okej, jag är så glad så att jag kan börja skrika ( Överdriver inte ) Okej, men om ni är snälla kan ni väll se min nya film?  6 har tittat, om jag får upp till 10 tittare, så gör jag del 2 ;D Jag försökte göra mitt bästa, även om det inte blev det.. Jag kämpa :c Men i vilket fall så ska jag sluta sitta vid datorn nu så vi ses någon annan dag ♥   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Msp Ellis - 22 april 2014 20:48



jag har glömt att avsluta min tävling.. Men det finns fortfarande inga tävlande som var med... Jag menar det blir ingen tävling utan er! :/ Men vi fortsätter med tävlingen tills 4 maj. Jag ska se till så att några kollar in min blogg. Jag skriver väl...

Av Msp Ellis - 16 april 2014 09:56


Heej allihop. Jag har vart inne på ''glitter'' sidan igen xD Men i alla fall så hittade jag en jätte fin bild igen titta: Haha, Jag var bara tvungen att skriva med de
nna texten från ''glitter'' sidan. Jag vet inte riktigt vad jag sk...

Av Msp Ellis - 13 april 2014 15:46


Hej alla! Jag har både bra och dåliga nyheter    JAG KANSKE INTE KAN FORTSÄTTA BLOGGA     OCH JAG HAR EN NY HEJDÅ SKYLT    Kolla in denna:   Aja nu ska jag skypa med mina kompisar och så men byee ;***   ...

Av Msp Ellis - 13 april 2014 09:28


Heej alla! Nu ska jag ha en liten TÄVLING ♥ Kolla denna bilden, tycker den blev snygg faktiskt ;D   Men jag ska gå ut nu så vi ses väll någon annan gång ;* BYEE ALLA ♥   ...

Av Msp Ellis - 15 mars 2014 09:00

Hej. Nu är del LÖRDAG ;D Värsta bästa dagen likom xD Nej jag skojja o.o Men jag blev utkastad från en blogg bara för att jag och 2 tjejer på den bloggen började bråka. Jag bah ''HAAHAHAHA OMG!'' Jag typ skaratta ihjäl mig. Jag nämner inte namn på tje...

Presentation


Ella097 här, bloggar om allt möjligt. ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Gillar du min blogg?
 Ja! DEN ÄR SÅ BRA!
 Ja, den är vell bra?
 Ja, jag kollar in den ibland..
 Nja, asså du bloggar inte så ofta..
 Nej.. Du är inte bra.
 Nej, Kollar aldrig in annars!
 NEJ, ALDRIG I MITT LIV!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bakgrunden :)

Musenpekare :)

Trail Of Waving Hearts

Random xD


Ovido - Quiz & Flashcards